Sunnuntai. Hiljaista. Ankeaa. Syksy. Siinä pähkinänäkuoressa tämänpäiväinen aamun fiillis. Kun on hiljaista, kaipaa toimintaa ja kun on ollut toimintaviikonloppu, on pahoillaan siitä, että tuli remuttua liikaa.
Kuka tietää, miksi ihminen aina etsii jotakin uutta? Miksi ei tyydytä olevaiseen, vaan nurkan takana olevat asiat ja ilmiöt ovat mielenkiintoisempia? En ole kirjoittanut päiväkirjaa vuosiin, mutta menneestä on jäänyt jäljelle tapiumus esittää kaiken kysymyksinä. Miksi miksi miksi? Olen täynnä kysymyksiä. Etsijä? Tarve kirjoittaa, mutta kun istun koneen ääreen, ei siitä(kään) tule mitään. Turhautuminen.
Mulla on ollut hirveä tarve kirjoittaa lapsesta saakka. Kuinka monta käsinkirjoitettua päiväkirjaa olenkaan kirjoittanut? Ja sitten se on jäänyt. Ja sitten olen aloittanut taas.
Olen ollut liikaa kotona. Mulla polttaa päästä maailmalle. Kaipaan muutosta arkeen. Loma!!!!!
Virtuaaliseksiä!!! Onko muita, jotka harrastavat ei lihallisia nautintoja? Voiko kirjoitetusta tekstistä saada kiksejä? Toisena osapuolena on ihminen, mutta ei fyysysesti läsnä. Haave/aave. Mielikuva. Uusi ja ihmeellinen asia.