Alan olemaan liian vanha tällaiseen...; ) Koen helvetti vieköön olevani lapsenvahti. Vituttaa, suoraan sanoen. Penskat joko mesoaa helvetisti tai sitten tappelevat. Eihän tää ole keski-ikäisen miehen hommaa. Ainakaan jatkuvasti. Tuntuu, ettei tää kertakaikkiaan ole mun juttu. Haluaisin tehdä jotain muuta...TOSI FIKSUA ajatella näin!!! Ei ruoho ole vihreämpää jossain muualla jossain toisessa tilanteessa. Tiedän sen. Kokemuksesta. Silti mua VITUTTAA tää himassa nyhvääminen ja lasten mekastusta kuunteleminen. Joku helvetin TERAPEUTTI sanoi, että uusperheen blaablaablaa... Olen siihenkin liian vanha. En jaksa ongelmia, jotka eivät ole ongelmia ennenkuin niistä tehdään ongelmia, koska jos ei ole ongelmia niin on tyhmä, koska KAIKILLA on oltava ongelmia. Olenko mukavuudenhaluinen? Onko ihmisen perusvelvollisuus aina ja joka tilanteessa etsiä onnellisuutta? Kuka osaa esittää itselleen oikeat kysymykset, jotta saisi vastauksen?
Olen loman tarpeessa, koska mua VITUTTAA tää koko paska. Nyt olen ylpeä itsestäni, koska kirjoitin blogiini sen TUNTEEN, joka mulla on. Tällä ei olekaan mitään järjen kanssa tekemistä. Eikä TUNTEEN kirjoittaminen tarkoita sitä, että TEKISIN jotain tunteen ohjaamaa tekoa. Life is life, tiedän. Tule nyt kevätaurinko ja helpota oloa.Murheet haalistuvat kirkaassa auringonvalossa.